|
Post by Ignis on Apr 3, 2004 16:51:36 GMT -5
I guess it's pretty useless, but no one could blame me for trying I guess...
I'm searching for Culdcept players in Europe (I won't say southern Parisian suburbs nor even France, it would be absolutely hopeless...)
But if by any chance a Culdcept player comes to visit Paris someday, I would be glad to play a couple of Culdcept battles with him. (and if you need a guide to tour Paris after that, I can be of help ^^)
|
|
|
Post by Kadaff on Dec 3, 2004 9:52:12 GMT -5
I'm searching for Culdcept players in Europe (I won't say southern Parisian suburbs nor even France, it would be absolutely hopeless...) Ne crois pas cher ami. On habite à Créteil (Métro ligne 8 - Créteil Préfecture) et on est 3 joueurs aguerris. Alors si cela te tente de venir seul ou avec des amis (pour faire des parties en double) n'hésite pas à reply à ce post en laissant une adresse email. @ bientôt peut-être.
|
|
|
Post by Ignis on Dec 4, 2004 10:37:44 GMT -5
Chouette ça ;D Hm déjà avec des amis ça me paraît compromis, je n'ai réussi à convertir personne à Culdcept. Sinon j'habite dans l'Essonne... Quant à une adresse de courriel, vous pouvez me joindre à ignis@legendra.com (Bon par contre après faut que je trouve un moment...ça c'est déjà plus compliqué... )
|
|
|
Post by muaddib on Jun 26, 2005 8:45:58 GMT -5
hi there, i'm a player from germany/saxony. if there are any other players in good old germany - hands up!
|
|